TURISTICKÁ TRASA STARÉ MĚSTO POD SNĚŽNÍKEM–PAPRSEK

Hlavní body:
STARÉ MĚSTO POD SNĚŽNÍKEM-U ZOTAVOVNY MORAVA-POD STARÝM KOPCEM-STARÝ KOPEC-VĚTROV-PAPRSEK

Celková délka trasy je 7,5 km

Nadmořská výška hlavních bodů:
Staré Město pod Směžníkem – 530 m
U zotavovny Morava – 548 m
Starý kopec – 830 m
Větrov – 919 m
Paprsek – 1007 m

Popis: Ve Starém Městě po zelené od železniční stanice po 100 metrech odbočíme cestou vpravo na křižovatce rovno podél Vrbenského potoka k rozcestníku U zotavovny Morava. Pokračujeme 500 m k rozcestníku Pod Starým kopcem. Za ním do zalesněného svahu vozovou cestou, která po 400 m vychází z lesa na pastviny a stoupá na Starý kopec. Nádherný výhled na Staroměstsko a Kralický Sněžník. Odtud směrem romantickým hřebenem na Větrov, nalezneme zde škálu míst z dalekým výhledem do okolní krajiny. Nyní nás čeká pozvolné stoupání převážně zalesněným porostem k turistické chatě Paprsek.
0 fotografií

Rekreační oblast Ostružná nabízí ideální podmínky pro zimní i letní rekreaci. Ski park nabízí spoustu sjezdových a běžkařských tratí. V létě ideální pro horskou turistiku a cykloturistiku.